AcasăEconomieIndotek Group din Ungaria a renovat şi rebranduit Promenada Mall din Târgu...

Indotek Group din Ungaria a renovat şi rebranduit Promenada Mall din Târgu Mureş, care acum se numeşte Plaza M. Investiţia a fost de 16 milioane de euro

”Indotek Group, conglomeratul de investiţii imobiliare cu sediul la Budapesta, a anunţat relansarea Plaza M, centrul său comercial de 55.000 de metri pătraţi din Târgu Mureş, România, în urma unui amplu proces de renovare şi rebranding. Anunţul marchează finalizarea unei investiţii de 16 milioane de euro din partea Indotek, care a creat o destinaţie de prim rang pentru brandurile internaţionale de retail, adaptată nevoilor şi mijloacelor clienţilor locali”, anunţă grupul.

Indotek a evidenţiat o serie de deschideri de magazine emblematice ale marilor branduri internaţionale, pe parcursul lunii aprilie, printre acestea numărâdu-se brandurile Grupului CCC precum HalfPrice şi CCC. De asemenea, magazinele Tedi şi New Yorker s-au deschis în aprilie, iar altele sunt în curs de pregătire pentru a fi inaugurate.

Plaza M, cunoscut anterior sub numele de Promenada Mall, a primit o nouă înfăţişare, prin lucrări de renovare şi extinderi semnificative, ca parte a programului de modernizare a spaţiilor comerciale ale Indotek Group, care vizează revitalizarea proprietăţilor cheie din portofoliul său. Proiectul, în valoare de 16 milioane euro şi desfăşurat în două etape, a inclus o extindere cu 10% a suprafeţei, modernizarea interioarelor şi renovarea completă a zonelor comunitare, oferind vizitatorilor o experienţă de cumpărături de calitate. De asemenea, Indotek a făcut îmbunătăţiri majore pentru a spori oferta pentru chiriaşii existenţi: unităţile Auchan şi Leroy Merlin au fost complet reamenajate, în timp ce o zonă de grădină complet renovată a fost adăugată.

”Scopul principal al reorganizării noastre comerciale a fost să facem din Plaza M destinaţia principală pentru cumpărături din Târgu Mureş, oferind alternative accesibile şi de înaltă calitate pentru familiile locale. Strategia noastră cuprinzătoare de renovare cuprinde mult mai mult decât introducerea de noi comercianţi în centru”, a declarat Zsolt Kertai, şeful departamentului Retail Internaţional la Indotek.

Reamenajarea a crescut suprafaţa închiriabilă brută (GLA) a Plaza M cu 5.000 de metri pătraţi, ajungând la 55.000 de metri pătraţi. Mall-ul găzduieşte acum 90 de magazine, cu o rată de ocupare actuală de aproximativ 92%.

Zsolt Kertai a declarat că revigorarea Plaza M culminează cu un lanţ de noi deschideri în această lună, printre care Tedi (11 aprilie), HalfPrice (30 aprilie), CCC (30 aprilie) şi New Yorker (30 aprilie), fiind aşteptate să li se alăture şi alte branduri importante. În timp ce CCC şi New Yorker şi-au renovat şi extins magazinele existente anterior, HalfPrice şi Tedi sunt noi.

„Valul de noi deschideri de magazine este programat să continue în iulie, odată cu sosirea a doi chiriaşi importanţi. Retailerul danez de mobilă Jysk care se concentrează pe decorarea locuinţelor şi Fressnapf, un jucător relativ nou pe piaţa românească specializat în produse pentru animale de companie, care se mândreşte cu o prezenţă europeană semnificativă cu peste 1.400 de unităţi”, a adăugat Zsolt Kertai.

De asemenea, Indotek instalează un sistem de panouri solare de 5.000 de metri pătraţi şi 1 MW pe acoperişul mall-ului.

Indotek Group activează în 12 ţări, cu un portofoliu de peste 350 de proprietăţi şi 2 milioane de metri pătraţi.

 

 

 

Ultimele Articole