AcasăEconomieStartupul de AI Synthesia, susţinut de Nvidia, a prezentat avataruri care pot...

Startupul de AI Synthesia, susţinut de Nvidia, a prezentat avataruri care pot exprima emoţii umane

Compania a spus că ”Avatarurile sale expresive” pot estompa liniile dintre lumea virtuală şi personajele reale. Aceasta îşi propune să elimine camerele, microfoanele, actorii, editările îndelungate şi alte costuri din procesul de producţie video profesional.

Synthesia are un studio în Londra, unde actorii citesc scenarii în faţa unui ecran verde, pentru a antrena sistemul.

Într-o demonstraţie, compania a arătat trei rânduri de text inserate în platforma sa – ”Sunt fericit. Sunt trist. Sunt frustrat” — după care actorul generat de AI din videoclip a răspuns citind textul pe tonul fiecărei emoţii corespunzătoare.

Tehnologia companiei este folosită de peste 55.000 de companii, inclusiv jumătate din Fortune 100, pentru a realiza avataruri digitale pentru prezentări corporative şi videoclipuri de instruire, potrivit Synthesia.

Fondată în 2017, Synthesia a strâns anul trecut 90 de milioane de dolari de la investitori, la o evaluare de aproximativ 1 miliard de dolari, făcând-o una dintre cele mai recente firme ”unicorn”din sectorul de AI din Marea Britanie.

Accel, Kleiner Perkins, GV, FirstMark Capital şi MMC sunt, de asemenea, acţionari.

Compania şi-a exprimat îngrijorarea cu privire la modul în care videoclipurile sale ar putea fi folosite pentru a crea conţinut de ştiri false, spunând că editorii trebuie să se înscrie ca clienţi corporativi pentru a crea avataruri sintetice.

Conţinutul realizat cu tehnologia sa este verificat de moderatori.

Synthesia nu dezvăluie public preţurile pentru clienţii săi întreprinderi.

De asemenea, compania solicită tuturor noilor săi clienţi să treacă printr-un proces amănunţit de ”Cunoaşte-ţi clientul”, similar cu cel utilizat de industria bancară, care ajută la prevenirea ca actorii răi să creeze profiluri false ale companiei pentru a răspândi dezinformări.

Synthesia a spus că se pregăteşte deja pentru viitoarele alegeri globale şi a implementat o serie de controale pentru a se asigura că platforma sa nu este folosită în mod abuziv de actori ostili care încearcă să manipuleze rezultatul diferitelor alegeri.

Compania face, de asemenea, parte din Coaliţia pentru Provenienţa şi Autenticitatea Conţinutului – o organizaţie a companiilor de inteligenţă artificială care îşi propune să implementeze acreditările de conţinut şi ”filigranul” digital al conţinutului generat de inteligenţă artificială, pentru a se asigura că spectatorii ştiu că ceea ce privesc este realizat de inteligenţă artificială şi nu de către un om.

 

Ultimele Articole